Valberedningen är ett av de viktigaste uppdragen för distriktet, då det är ders jobb att arbeta fram ett förslag på kandidater som skall företräda alla medlemmar och föreningar och driva distriktets frågor.

Valberedning

I distriktet arbetar vi främst mot landstinget men är också ett stöd till alla reumatikerföreningar i Stockholms län. Men vi behöver även din hjälp som enskild medlem. Är du intresserad eller känner du någon som brinner för att driva reumatikers frågor och har tid att engagera sig i styrelsearbete är du hjärtligt välkommen att höra av dig. Det finns mycket vi vill åstadkomma och ju fler vi kan sprida arbetet på ju mer kan vi uppnå!

Valberedningen, ordinarie:

• Malin Rudin-Skott