Information om den nya tandvårdsförsäkringen

Nya tandvårdsförsäkringen

Tandläkare Royne Thorman från Agea dental är åter hos oss och informerar om den nya tandvårdsförsäkringen. Denna är en repris av föreläsningen i april. OBS! Försäkringen gäller endast ett fåtal reumatiska diagnoser bland annat reumatoid artrit (RA), systemisk lupus erythematosus (SLE) och systemisk skleros.

Obligatorisk anmälan senast tisdag 5 november till Reumatikerdistriktets kansli på telefon 08 30 42 00 eller e-post till

Lokal: Kronobergsgatan 39

Fika kommer att serveras

Alla medlemmar med reumatisk systemsjukdom i länet är välkomna. Icke-medlemmar betalar 50 kronor per gång (i mån av plats). Vi har ett begränsat antal platser så förhandsanmälan är obligatorisk.

Välkomna hälsar diagnosombuden för RSS

Susanne, Britte-Louise, Anita och Yvonne