Vattengymnastik

Medlemskväll på Stockholms Vattengymnastik!

Kom och prova på att träna i en varm bassäng den 6 november kl 17.00 – 20.00.

Plats: Södra Agnegatan 20, Stockholm.

Vi börjar kvällen med enklare förtäring och en kort föreläsning om varför träning i varmbassäng är en bra träningsform för reumatiker. Föreläsningen hålls av Sara Stråt, chefssjukgymnast med specialkompetens inom reumatologi vid Danderyds sjukhus, som är väl insatt i de senast forskningsrönen om träning och reumatism.
Efter det blir det bassängträning med inspirerande ledare från Stockholms Vattengymnastik för de som vill.
Från och med hösten 2014 erbjuds du som medlem i Reumatikerförbundet rabatt hos Stockholms Vattengymnastik!

Anmälan görs till kansliet på telefon 08-30 42 00 eller e-post senast den 23 oktober, begränsat antal platser.

Plats: Södra Agnegatan 20, Stockholm.

Välkommen önskar Reumatikerdistriktet i Stockholms län!