”Längtan och möjligheter – om självkänsla, självtillit och självförtroende – Föreläsare Richard Rejsö”

Datum: 13 oktober

Tid: kl. 18:00-20:00

Plats: Katasalen, ABF-huset, Sveavägen 41

Richard Rejsö, som kommer att hålla i seminariet, är utbildad socionom och diakon. Han har under lång tid arbetat med människor och organisationer i förändring och kris. Seminariet handlar om hur vi ska driva vår egen utveckling och styra vår framtid till det vi önskar och längtar efter. Seminariet hjälper till att identifiera hinder och svårigheter på vägen som måste bearbetas.

Anmälningar görs till kansliet på telefon: 08-30 42 00 eller epost:

Alla föreläsningar och aktiviteter är gratis för medlemmar i Reumatikerförbundet och kostar 100 kronor i avgift för icke-medlemmar. Att bli familjemedlem kostar 100 kronor.