Ralph Nisell

Föreläsning i Österåker: Myter och sanningar om folksjukdomen Artros

Föreläsare: Ralph Nisell, överläkare på Reumatologiska kliniken på Karolinska Universitetssjukhuset Solna samt ordförande i Svensk Reumatologisk Förening

Datum: Torsdag 25 februari 2016

Klockan: 15:00-16:00

Plats: Bergasalen, Folkets Hus Åkersberga, Stationsgränd 10, 184 28 Åkersberga

Som en del i Reumatikerförbundets 70-årsfirande så anordnar Reumatikerföreningen Österåker, Reumatikerdistriktet i Stockholms län och Reumatikerförbundet en jubileumsföreläsning om folksjukdomen Artros. Så kom och lyssna till den alltid uppskattade föreläsaren Ralph Nisell den 25:e februari i Folkets Hus Åkersberga!

Anmälningar görs till kansliet på telefon: 08-30 42 00 eller epost:

Alla föreläsningar och aktiviteter är gratis för medlemmar i Reumatikerförbundet och kostar 100 kronor i avgift för icke-medlemmar. Att bli familjemedlem kostar 100 kronor.

Varmt välkomna önskar Reumatikerdistriktet i Stockholms län och Reumatikerföreningen Österåker